torsdag 27 maj 2010

Myggviktare?


Kan bara konstatera att det jag eventuellt tappar i vikt under mina joggingpass snabbt kompenseras av antalet mygg jag äter under tiden! Spott, fräs, urk!

Här är nya dojjorna förresten: Adidas Supernova Glide 2. Bara namnet trissar ju upp förväntningarna en hel del, eller hur? Det rimmar ganska illa med hur det faktiskt ser ut när jag lufsar runt, om jag ska vara ärlig. Skorna, i all sin glans, får nog skämmas för sin ägare...

Men ägaren, hon är omåttligt stolt över både skor och prestation.

4 kommentarer:

  1. Du får väl hoppas att fler myggor sticker dig än du äter upp. Då borde ju du minska i vikt i förhållande till hur mycket blod de tappar dig på, eller?/Helena

    SvaraRadera
  2. Jag tror skorna trivs med att vara glansiga ett tag till. De är nog oerhört stolta över dig.
    Inte alla som kommer igång så bra som du har gjort, i den DÄR åldern du är i, hihi!!
    Jag förstår dig med myggorna, jag får också munnen full och mätt blir man inte.
    Kan man kanske sätta en tesil i munnen?
    Kramiz/Martina

    SvaraRadera